Ben de mantardan muzdarıbım😔 kasık bolgesınde bacaga dogru.39 uncu haftamdayım ılac kullandım ama gecmedı baslarda sonra da hıcbısey kullanmadım dogum olsun ondan sonra doktora gıdıcem.burda sırkeyı okumustum kasınmaya basladıgında ev yapımı elma sırkem var onunla sılıyorum rahatlatıyor