demom Selamlar regl başlangıcım 14/07 bitiş 17/07 Yumurtlamam 24/07 (3 aydır ovülasyon te de ile deniyorum ) beklenen adet 10/08 gösteriyor . Erken gebelik testine ne zaman başvurayım . Kaset test zaten regl geçmeden sonuç vermez bana da 🥰
Larisabebegim demom Âdetinz gelmeden 1-2 gün önce yapsanız en sağlıklısı olur. Ama bu tabii ki erken yapmak istediğiniz için öyle söyledim her türlü en sağlıklısı adet geciktiği zaman yapılır😇
Minikkkk_0 demom ben regle 6 gün varken yaptım sabah negatif akşam pozitif çıktı etken gebelik testinde de kaset testte de ertesi gün bir daha yaptım koyulaştı çizgi kan verdim 14.11 çıktı
demom Larisabebegim gerçekten psikolojiktir eminim ama açım ye ek ye ek istiyorum amma hafif bulantım var inanmak istemiyorum kendimi bu sefer kandırmicam
Larisabebegim demom beyin gerçekten bizi çok çabuk kandırabiliyor ama bunlar şu an için bence yani benim yorumum çok erken İmkansız değil ama yani olması çok zor şu an gün olarak çok yakın çünkü
demom Mariam1 25 temmmuz yumurtlama 26sı çatlama oldu bende de güzel haberler alalım inşaaaaaalllaah amminnnn
Mariam1 demom inşallah canm ama şu gecek ki şuan o kadar heyicanli değilim ya eskisi Gibi yalancı pozitif gördükten sonra 😂😂 bu ara çatlamadan kaç gün sonra regl olunur net cevap varmı açaba benim düzensiz erken dersin ama gecen ayı 17 gün sonra regl oldumno zaman yurtlama nezaman oldu bilmiyorum
Minikkkk_0 demom tabiki Allah isteyip bakabilecek herkesin kucağını boş bırakmasın darısı başınıza ☺️😇
Peri_1 Ben adetime 4 gün varken yaptım negatifti adetime 2 gün kala tekrar yaptım ince bir çizgiyle pozitifi gördüm
Mariam1 demom benim de oyile gelir PTT olduğu için getrmezler daha çok erken o yüzden gelse de beklemede olacak
kubrayildiz269 Ben ovulasyon testinde 19 unda pik gordum 20 yumurtlamamdi 30 unda test yaptim cok silik kirmizi cizgi cikti pozitifti.kan verdim hamileymisim
Mariam1 kubrayildiz269 oyileme hayırlı olsun bende oyile yapmayi düşünüyorum 10 gün sonra dun çatlama oldu