gozbebeklerim2 İkinci hamileliğim ilkinde aldimi almadimi hiç hatırlamıyorum alsamda büyük ihtimale 300 civarında birşeyler almışım 😵💫 bu gebligimde alicakmiyim alan varmı bilgi rica ediyorum
mrvunn gozbebeklerim2 Hamilelikte para alındığını ilk defa sizden duyuyorum, alınmıyor normalde. Doğum sonrası oluyor o
Gamze_recebim gozbebeklerim2 ben yeni aldım 200 TL oda iki ayda bir yatıyor sosyal yardımdan yapiyosunuz bir sürü evrak istiyo evrak dolaştırmaya değmez