birmayismasali Kızlar sizce bu isimlerden hangisi daha hoş ? Ya da farklı isim önerileriniz varsa alabilirim 🩵 Boran Yaman Aybars Duha Karel Kayra
Brna-34 birmayismasali yazdığınız isimlerden Kayra kulağa daha hoş geliyor bence.Benimde oğlum olacak biz Tuğra koyacağız ismini 😊
birmayismasali isimsiz12 evet Çınar ismi de çok hoş🩵 daha 14 haftalık hamileyim yeni ogrendik cinsiyetimizi ama asla isim bulamıyorum. Daha çok zamanımız var ama bi an önce ismi belli olsun öyle seveyim sesleneyim istiyorum 😂
birmayismasali Selim_Alparslan ya eşim boran ismini çok istiyor ama anlamı biraz kötü fırtına şiddetli yağmur vs diye geçiyor 🥹
Brna-34 SuEr_Tu1512 yaaa 😍🥲 çok güzel isim Rabbim hayırlı ömürler nasip etsin inşallah evlatlarımıza 😊