Busra2013 nevanur_srt bilmiyorum ilk kizim 41 de dogdu normsl brkledim isvicrede sezeryan 38 dr galiba 2 hafta incel sanirim
Yasek Busraa3542 ayyyy çok az kalmış , sağlıkla gelsin inşallah. Sezeryan mı yoksa uygulamaya göre mi öyle
Yasek dogaaan 34 tabi uygulamaya göre bakalım paşamız ne zaman gelmek isteyecek 🤭 aşırı heyecanlı ve mutluyum merakla bekliyorum