Esraerdgn95 @Nurronn ben Homm bitkisel leke çıkarıcı kullanıyorum çok memnunum . Birde Rossmann Domol leke çıkarıcı önere bilirim size.
Esraerdgn95 @Nurronn rica ederim homm bitkisel olduğu için daha çok tercih etmenizi tavsiye ediyorum. Gerçekten de güzel çıkarıyor. Sprey şeklinde olanı alacaksınız. Birde OX var sadece beyazlar için toz olan o değil söylediğim.