Merhaba kızlar doğum sonrasi bebeğim 5 aylık olunca yeniden adet görmeye başladım. Her ay aynı gün olmuyordu 3-4 gün gecikmeli oluyordu ama her ay oluyordu. Haziran ayında ise en son eşimle Haziran başı beraber olmuştuk sonra eşim şehir dışına çıktı. O ay adetim gecikti 5-6 gün ve panik yaptım test yaptım negatif çıktı daha sonra âdet oldum. İçim rahatladı sonra temmuz ayında olması gerekiyordu ama adetim 12 gun gecik. Test yaptım gene kaset test negatif çıktı. Kesin hamilelik yoktur değil mi? Olsa bile şuan 3 aylık falan olurdu testte çıkardı değil mi? Doktora mı gitsem sizce stresten mi olmuyor acaba nedendir