Kızlar bi kaç gündür beta hcg takibi yapıyorum dünkü sonuç 114 . Bugün adet günüm göğüs hassasiyetim bi tık azaldı ama kasık ve alt karın ağrılarım ara sıra oluyor . Göğüs hassasiyetim azaldı diye korktum ,regl günü gelince azaldı kanamam falan olmadı hala çok şükür ama bi sorun var mıdır sizce ? Daha önce böyle bişey yaşayan oldu mu