Kızlar benim bebeğim bir yaşında kilosu normladi, gören herkes çok zayıf desede doktor iyi demişti. sağlık ocağına götürdüm bu ay 1 kilo 100 Gr vermiş çok üzüldüm sizinkilerin durumu nasıl şuan kilo alması için neler önerirsiniz, çok hareketli olduğu için verdiğini düşünüyorum şimdiden teşekkürler ❤️