Kızlar bilgisi olan yada yakını olan yazabilir mi benim annem alıyor da normalde 3 bin küsür şimdi internetten bakıyorum 7 bin küsür yazıyor ama%70 6 bin yazıyoruz%70′in daha fazla olması gerekmez mi bilgisi olan yazarsa sevinirim annem%40 7 bin yazıyor doğru mudur acaba