Selam Güzel anneler🌸 ben 26. Haftadayım ve daha hiç birsey yaptırmadım çok eksiğim var 🤭 ilk çocuğum pandemide doğdu ve 3 gün yoğun bakımda kaldı o yüzden ona birsey yapamadım. Şimdi ikinciye hamileyim . Sizlerden kapı süsü takı yastığı anne bebek terlik ve taç seti ve isimli hastane çıkışı yaptırdığınız yerin tavsiyesini istesem çok şey istemiş olmam dimi🤭 Şimdiden teşekkür ederim 🌸