Berenorn Kızlar selam 24 haftalık hamileyim yaklaşık 1 gündür sol kasığımın biraz üzerinde sancı batma hissi yaşıyorum sizce sorun ne olabilir beni rahatsız etmesede varlığını belli ediyor yinede bebek hareketlerinde sorun yok