Selam kizlar,
ben 2 hafta önce sezeryan yoluyla dogum ettim. Simdillik yavrumuda emziriyorum. Bir 3-4 gündür o bölgede bir yanma var. Böyle ama ici organlarda varmis gibi degil. Sanki disi zedelenmisde yaniyor gibi. Emziren kadinlarda kuruluk oluyormus. O yanmada kurulukdan gelebilirmis. Hic öyle bisey yasadiniz mi?