Mezig99 39+5 nst sancı yok çatı muayneden sonra kahverengi sürüntü oldu sonra beyaz sarımsı renk yoğun akıntı ama haraketleri çok azaldı normal midir
Iffetnur_ahsen Mezig99 benim de 40+1 son adet tarihine göre Dün çok hareketsizdi akşam acile geldik çok şükür sonunda yok ama 2 cm acikligim varmış yatış yapıldı
52N Iffetnur_ahsen benimde 40+1 sancı ve açılma yok bekliyorum siz nasıl oldunuz hastanede misiniz hâla
Iffetnur_ahsen 52N sabah taburcu etti sözde benim de randevum vardı gittim baktım suyu azalmış bugün dogurtqlim dedi dogumhsnedeyim sancı gelip gidiyo siyah akintim var