Figennn Hilalmiraeslem1 Ben yurtdisindayim canim sonuna kdr normal dogumu bekliyoruz. Cati muaynesi bile yapmiyolar, nst girmiyoruz. Bekliyoruz saglikla🙏🏼
Figennn eesssssee Şubat bebişleri çok nazlı cıktı😂 benim kızın da gelesi yok👧🏻 Saglikla gelsinlerde az daha sabredicez☺️🙏🏼
Hilalmiraeslem1 Figennn bu muayneler zaten insanı strese sokuyor belki de en doğrusu öyledir sağlıkla gelsin bebeklerimiz inşallah