Kızlar yeni bir soru ile hepinize selam, 7. haftayı bitiricem Pazar günü Allah nasip ederse, ama kasıklarım ve karnım ara ara çok fazla ağrıyor. Bulantımı hiç söylemiyorum bile. Bu zamanları nasıl atlattınız, neler yaşadınız? Düşükten ya da bebeğin rahime yakınlaşmasından çok korkuyorum çünkü ..