Guzelanne56 Kızlar bebegım daha 7.5 aylık hıc regl olmadım, şansıma prez yırtıldı 1 saat içinde ertesi gün hapo kullandım ella. Gebelık ıhtımalı yoktur dimi ne kadar süre bebegıme süt vermemelıyım?
PapatiA Guzelanne56 hap ile hamile kalma şansın yok diye biliyorum birde doktorum bana emzirebilirsin bunun sütle bebekle alakası yok demişti ama ben ilk elimle sağdım onu attım ıkıncıde bebeğe vermiştim sende öyle yap için rahat etsin eğer
ikibebelianne-M Guzelanne56 1 saat içinde fayda eder ama tabiki bu ilacinda %100 değil %1-2 ihtimali var, sağım yapıp dökün öyle emzirirsiniz ama kesin stres olup gecikeceksiniz ve bu size hamile olduğunuzu düşündürecek regl olana kadar
erkekannesi__ Guzelanne56 72 saat maks süresi sen 1 saatte içmişsin tıp biriminde güvendesin sorun yok için rahat olsun ama tabi takdiri ilahi boyutuda var bu işin 🤣
Mariam1 PapatiA canm benim bir kere de ilişkide hamile kalan ben ertesi gün hap bile içtim sonradan fayida etmiyor ki ama kürtaj oldum sağlıklı değildi
Guzelanne56 PapatiA çok teşekkür ederım 12 saat boyunca vermem makınayla tamamen sağarım öyle verırım o halee
PapatiA Mariam1 herşeyin bin 1 on binde 1 ihtimali vardır değil mi oda sizi bulmuş istatistik buna ne desin ben napıyım ?
Guzelanne56 ikibebelianne-M yan her korunma yontemınde de %1 ıhtımal var tabıkı Insallah rabbım ısteyene nasıp eder
Mariam1 PapatiA evet çok nadir bu şekilde vala ben bişe yapamadım ben ama düşürmek için Bir hap verdi doktorum sağlıklı değildi içtim ayıne gün düşük başladı
Guzelanne56 erkekannesi__ ya eşimde varıkosel var bende ocos var ilk çocuğum doğduktan sonra vefat etti sonrasında kızımı çok istedik şu anki bebeğim bir sene olmadı tedaviler falan gördük sonra doğal yola bir anda oldu. başka bir çocuk düşünmüyorum artık 1 saat bile değil yani kabası 1 saat 20 dakika içerisinde içtim tıp olarak ihtimali yok üstelik zaten hiç regli de olmadım ben ama takdiriilahi Rabbim nasip ettikten sonra yapacak hiçbir şey yok bol bol dua edeyim ben ne yapayım🫣🤣
Guzelanne56 Asude4434 aşkım olmadım ama hamıle falan degılım aktıf süt verıyorum hemn spıral taktırdım, hamıle olsaydım 2-3 aya dogucaktı hahahaha
Asude4434 Guzelanne56 ya bizimde talihsizlik oldu ve yırtıldı bende ella içtim çok korkuyorum bebeğim 7 aylık şuan gebelik düşünmüyorum içim içimi yiiyor napıcam bilmiyorum