Kızlar cok ciddi idrar yolu enfeksiyonum var hatta böbreklere yayılmış şekilde dün hastaneye gittim doktor bana dedi ki iki tane birden iç ertesi gün 1 tane iç cok yogun enfeksiyonun var dedi ama 2 tane birden iç demesi beni biraz endişelendirdi bilemedim size sormak istedim daha önce bu şekilde kullanan bi sıkıntı yaşamayan varmı