Adetim iki gün gecikti ama normal geldi bana genelde gecikme oluyor neyse gördüm bugün 3. Gün ve bitti ama yoğun adet kanaması oldum tuaf olan normalde 6 7 gün sürer bu sefer kisa oldu ve ilk defa göğüs hassasiyetim oldu iki gün çektim bugün rahattım bı şuanda da bel ve karnımın sol bölgesi şiddetli ağrıyor gebelik olduğunu düşünmüyorum ama benzerini yaşayan oldumu hiçç