Anket
Mukaddes55 Benimde kızımın adı Nisa olucak inşallah 🎀🥰 sağlıkla bi gelsinlerde
Mukaddes55 Bence Sadece Beren🌸
Beren çok hoş🌺 ben de kız olsaydı beren koyacaktım. Sağlıkla kolaylık gelsin 💖
Azlpp insallah aminnn