Kızlar selamlar aklıma bir şey takıldı size sormak istiyorum illa yaşayan anneler vardır. Benim şuan 26 aylık bir oğlum var nasipse kardeş düşünüyoruz ona. Ama oğlumda kullandığım bebek arabası artık kullanılamayacak durumda olduğu için attık normal kabin boy bir bebek arabası almıştık. Nasip olur da ikinci bebeğimiz olursa oğlum 3 yaşında falan olucak. Hala bebek arabasıyla dolaşırız diye düşündüğümden benim şimdi bebek için pusetli bir araba daha mı almam gerekir sizce. İkisiyle birlikte dışarı çıkmak zorunda kalırsam herhalde bebeği ana kucağında falan taşırım diye düşünüyorum ama bebekle tek çıkarsam da pusetim olmamış olcak bu sefer