htnntt İlk doğumumdan sonra benimde regli başlamadan önce kasiklarim ağrirdi,reglide hiç ağrim olmazdi,regli bittikten sonra yine kasiklarim ağrirdi.Doktora gitmistim bunun icin,yumurtlama ağrisi demisti.Dogum kontrol hapı kullan dedi.Ben bu ağrilar icin cok doktora gittim kimi kist dedi kimi sorun yok dedi. 5 yil cektim ağrisini.Ağri kesicide fayda etmiyordu.