Ftm2025 Var mı başka doğuracak olan sabah 8 de sezaryene alınıcam hafiften bir heyecanlanmaya başladım uyuyamadım da zaten kızım da uyumadı karnımda kıpır kıpır tahliye olacağını anladı heralde bize dua edin lütfen sağ Salim çıkalım 🙏
asel_asl Ftm2025 bence hemen uyumalısın 😂 yarından sonra zaten çok zorlanacaksın düşünme ve yat uyu kız 😂 sağlıkla sorunsuz geçer inşallah 🙏🏻
Serap09 Ftm2025 sağlıkla kucağına al bebisini lütfen uyu cunku uykusuzluktan bildiriyorum gözlerim yatağa bakıyor ama kızım hala uyumadı
Baklavaseverim Ftm2025 Ay doğuma mı gireceksiniz hayırlı olsun inşAllah çok kolay acısız ağrısız geçirirsinizzz 😍😍
Aselimmmmm Benim de erken gelmezse tabi aon 2 haftam ☺️ Rabb’im yar ve yardımcınız olsun sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 🌸🌸