Patiseverana Kızlar bir şey soracağım şümdi bebişin kıyafetlerini yıkıyoruz ya bizimpijamamız çamaşırımız emzirme sütyenimizi falan da bebek deterjanıyla mı yıkamalıyız hastane çantası için?
Baklavaseverim Patiseverana Evet ben öyle yapmıştım çünkü bebeği göğüsümüze vs koyuyoruz deterjan kokusu da geliyor en iyisi bebeğin kendi deterjanı ile yıkamak
Pembe_bulut Patiseverana Sonradan değişir de hastane çantası için yıkamışken kendi kıyafetlerimi de bebek deterjanı ile yıkadım ben 😂
Budak41 Patiseverana yeni olduğu için onlar da ben çok az sıvı deterjanla yıkadım yumuşatıcı koymayın ama kesinlikle
Patiseverana imcakir hurçlar ayrı kuzu da şimdi ilk doğduğu zaman ya acaba bizim deterjan falan kıyafetimiz zarar verir mi abartıyor muyum 😃 yani emzircez falan filan ya ondan soruyorum
mrvsrcn Patiseverana o kadar detaya gerek yok bence normal deterjanla yıkayın ben öyle yaptım ikisindede
imcakir Patiseverana evet o kadar düşünmeyin sürdürülebilir olsun ☺️ ben ütü bile yapmayacaktım da hem kırışık olanlar vardı hemde erken yıkamıştım o yüzden yapayım bunları dedim Çünkü her seferinde ütü yapmak imkansız o yüzden nasıl alıştırırsak öyle gider 🥲😂
Patiseverana Baklavaseverim yani öyle düşündüm ben de bebişin eşyalarını yıkayacağım fa onları da ona göre yıkayayım
Ebrunr Patiseverana ben o gün giyeceğim gecelik, pijama, bebeğin yatak nevresimleri hepsini kendi deterjanı ile yıkadım sonuçta onlara temas edecek
Patiseverana Ebrunr ben de öyle düşündüm açıkçası sonrası neyse de ilk zamanlar dikkatli olmak gerekir 🌺
Patiseverana tonymontana evet ya benimde dün hastane çantasına eşyaları ayırırken aklıma geldi şimdi hepsini yıkayacağım inşallah 🌺
papatyakokulugece Patiseverana ben çocuğun eşyalarını normal deterjanla yıkadım hiçbir şey olmadı 🤣 bu kadar ince düşünmeyin annemızın zamanında bebek deterjanı mı varmış bizler saglıklıyız demi bişey olmamış 🤣🤣
Patiseverana papatyakokulugece ilerisi için bir şey diyemem de ben kendim alerjik yapıda bir insanım her deterjan sabun vs kullanamıyorum ona da dikkat etmem gerekir diye düşünüyorum 🌺
Patiseverana imcakir ya tabiki sonraki dönem insan ister istemez bırakır çünkü alışıyor kendi de bağışıklığı da ama ilk anında sanki daha steril olmak gerekir gibi geliyor ✨