Kızlar benim sat 1 Temmuz ama 34 35 güne genelde son aylarda oldum hep . Ve bu ay ortalama ⅘ Ağustos beklenen tarih . Ama ben ayın 15 16 sı gibi ovülasyon da pik gördüm ,ve değerlendirdik . Eğer varsa gebelik beta da en geç ne zaman çıkar sizce ne zaman bakmalıyım ? En son 23 Temmuz bakmıştım.Negatifti