Buseipek35 Kızlar şuanda 31+2 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim bebek çok hareketli ve alt karnım aşırııı sancı var sezeryan doğurduğum için bilmiyorum gerçek sancı nasıl diye belime vuruyor ağrısı normal mi ki yaa
Kuboss06 Buseipek35 Bende aynısını yaşamıştım hastaneye gidince doktorum erken doğum riskin var diyip 2 gün yatış vermişti. Umarım sizde öyle bişey yaşanmaz sizi korkutmak için bunları yazmadım yanlış anlamayın lütfen🙏 Sizde Bi doktorunuza görünün isterseniz:)
Buseipek35 Kuboss06 devam ederse yarın yazym bari yaaa yatış verdiğinde ne yapılıyor ki ne gibi bir uygulama var