39 haftalık hamileyim. 2 gün önce çatı muayenesi yaptık bu sabah kanama gibi birşey oldu doktorum nişandan şüphelendi açık kahverengiydi rengi. Ama 2 cm de açılman var dedi. Nst de sancı çıkmadı ama akşam yine nst ver dedi. Akşam ki nst de 3 kere yoğun sancım oldu ve hala açık kahverengi akıntı gelmeye devam etti. Doktorum hâlâ normal olduğunu bunların doğum sancısı olmadığını söylüyor. Normal doğum düşündüğüm içinde beklememi söylüyor. Ama şu an saat 00.15 hala sancım var düzenli değil ama yalancı sancılarada benzemiyor anlamıyorum. Bu durumları yaşayan var mıı??