Kbrrr002 Annekuzusu123 30+2 olduk eylül sonu mu gelecek Ekim başı bilmiyorum tahmini 8 Ekim diyor 😀 agustos ayı da geçseydi bir
Rabia_nur252 30 oldum bende bazen 1 hafta önde fln söylüyorum zaman gerçekten geçmiyor kendimi yaşını büyüten çocuklar gibi hissediyorum🤣
Annekuzusu123 Kbrrr002 ha sizinki normal yok bizimki sezeryan Eylül 20 26 arası alacak Allah izin verirse
Annekuzusu123 Annemidedinsen sezeryan mı bizimki sezeryanı tam 38 de alacak inşallah oğlum beklerse Allah izin verirse
Annemidedinsen Annekuzusu123 evet bizimde sezeryan bana kadın kendi doğumu başlatmazsa 39dan önce almam dedi niyeyse