Kızlar kan pıhtılaşması olanlar özellikle kontrol olarak normal doktora mı gidiyorsunuz yoksa perinatoloji bölümüne mi? Ben hamile kalmadan bir kaç ay önce devletteki doktor sen artık riskli gebelik gurubundasin perinatoloji bölümünden muayene edileceksin demişti ne kadar doğru ?