sonumudum hanımlar folicUS diye bir folik asit hapı kullananlar varmi aramızda bana yeni verdiler ama midem hassas koruyucu içemiyorum malum. içip de dokunmayan varmi ?
Tomriscvn sonumudum Ay ben içemedim malesef midemi şişiriyodu hatta acillik oldum o hap yüzünden şimdi başka folik asit içemedim yine aynısı olur mu diye ama herkesde aynı etki olmaz canım görümcem hamileliği boyunca içti
Tatli_heyecan sonumudum vifolic kullanıyorum uyumadan önce içiyorum azıcık yutarken kokusu hissediyorum miğdem çok hassas ama dokunmuyor. Deneyebilirsiniz
sonumudum Tomriscvn gecmis olsun ya bende de mide bulantısı yapicak galiba o hissiyat geldi içtiğimde bugun başladım umarım birsey yasamam
sonumudum Tatli_heyecan aklimda bulunsun bu canim ihtiyacım olursa buna gecerim hemen normalde mülki vitaminli toz şeklinde vermişti 1800 TL di fiyatı bitince değiştirmek istedim çok pahalı diye
Sultansultis benim de mide sıkıntım var ama folik asit mideye bi zarar vermiyor ki, folicus’un plus versiyonunu kullandım ben de
sonumudum Sultansultis ay iyi bari o zaman kuzum masallah bana da dokunmaz insallah biraz bulantı var ama ondan mı bilemedim yemek arasında içmiştim dokunmasın diye