minimalmom
Sizi korkutmak yada üzmek istemem ama bu firmada yaptırdım ilk Fetal DNA’mi ve sonuç yanlış çıktı. Hatta burada başka mağdur olan arkadaşlarım da vardı. Firma adından aratabilirsiniz
Ben başka bir firmada yeniden yaptırdım ve temiz çıktı sonuç ama doktorlarım yine de amniyosentez önerdi ve amniyosentez yaptırmak zorunda kaldım
Çok şükür temiz çıktı