Kızlar merhaba genel kan tahlillerime baktırmıştım doktor her şeyim normal dedi sadece D vitamin eksikliği var biraz dedi gebeliğe engeller mi tetikler mi bu ben gerek duyup almadım yaa doktora söyledim doktor dedi ki işte eğer gebe kalırsan bırakırsın sadece çok düşük bir D vitamin eksikliği var o kadar ben de aldırış edip almadım almalı mıyım