Yldzzzzz benim bildiğim herhangi bir test veya film yok yapman gereken, normal yolla zaten hamile kalıyorsun bence bidaha deneyebilirsin çünkü tüp bebekte yapsan önemli olan senin vücudunun onu beslemesi, benim boş dış ve 13 haftalık kalp durmam vardı canım genetik pıhtılaşma vs verdim temiz çıktı, ama yine de iğne ve hap kullandım bu hamileliğimde çok şükür sorunsuz ilerledi ama belki de kullanmasam da bi sıkıntı yaşamayacaktım bilemiyorum, tek bildiğim herşeyin bir zamanı olduğu.. 3 kayıp insanı gerçekten çok yaralıyor tekrar aynı yollardan geçicem diye ödüm koptu stresli kaygılı bi hamilelik geçirdim ama hep allaha güvendim dua ettim o ne yazdıysa onu yaşayacağız, son kaybımdan sonra korundum hemen bebek düşünmedim bedenimi ve ruhumu toparladım hacamat oldum sülük yaptırdım çünkü vücuttaki toksinlerinde zararlı olduğunu düşünüyorum 10 ay sonrasında tekrar gebelik düşündüm, alternatif yollara da başvurabilirsin ama fazla dozda kan sulandırıcı kullanma başka bir doktora da danış muhakkak sabah akşam 6 binde çok fazla