Nera benim hemen döllenme oluyordu ama biri dış gebelik oldu yanlış yere tutundu biri kimyasal gebelik oldu. Tam 1 yıl sonra sağlıklı gebelik oldu. Keske ben de 1 yıl hiç hamile kalamadan bekleseydim de o sağlıksız olanları yaşamasaydım. Hemen olsun diye değil hep sağlıklısı için dua edin, insan başına gelmeden anlamıyor. Eğer yaşınız gençse, düzenli regl oluyorsaniz ve ultrasonda bir sorun görünmüyorsa devlette 2 yıla kadar pek bir test yapmiyorlar. Benim dıs gebeliğim ve kimyasal gebeliğimde bile herkese oluyor özel bir sebep aramaya gerek yok dediler. Nitekim haklılarmış sağlıklı hamile de kalabiliyormuşum önemli olan kafa rahatlığına ulaşmak sanırım