kesk Kızlar adetime 8 gün var erken gebelik testi yapsam yarın sabah çılar mı acaba bu şekilde yapan oldu mu aranızda
cizgilidefter kesk 10 gün önceden bile çizgi görebilen oluyor. Ama çoğunlukta regl günü oluşuyor gibi. Yapmaya başlayınca erkenden durmadan yapasın geliyor
momBg kesk doktorlar regl en az 1 hafta gecikmeli diyorlar canımhadi en erken regl 3 gün kala yap bence
busra2512 kesk bence erken yapmayın üzülmeyin. Benim regl e iki gün varken yaptığım testte çıkmamıştı regl günümde yaptım silik çizgiyle öğrendim. Rabbim gönlünüze göre hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🤲🏻🌺