Nrndmn Hiç korkmayın, bir anda oluyor ve bitiyor. Sonra bi bakıyorsun 9 ay boyunca karnında taşıdığın, tekmelerini hissettiğin bebeğin kucağında. Senden destek bekliyor, süt bekliyor🥹 O anların tadını çıkarın. Genel anestezi olursan çıkaramayabilirsin ama epidural olursan, o ilk ağlayışı falan çok güzel bir his🥹 Sağ salim kucaklarsın inşallah, su gibi doğumun olsun 🙏