Elisasu123 evet 8 gün gecikti ve ilk kez böyle bişey yaşıyorum ben her ay aynı gün adet oluyordum oğlumu planlayarak yaptığımız için hiç gecikmeyi beklemeden öğrenmiştim ama bu sefer gecikince bi kafamda soru işareti oluştu evde test yaptım silik çıktı beta da bu şekilde çıktı umarım yoktur