Arkadaşlar bugün detaylı ultrasona girdim. Daha öncesi kimyasal gebeliğim olduğunu söyledim doktorda bu gen heterogizot ekstra folik asit önerdi folbiolu. Zaten multivitamin içiyorum içinde 400 mg var ekstra önerdi bu gende bolca alınması gerekiyormuş hem de doğuma kadar. Böyle olan var mı acaba