Kubra998 peki gebelik için risk teşkil eder mi bu arada ben çok araştırdım çok araştırmak kafa ağrıtıyor yok kısırlığa neden olur yok başka şeyler şimdi söyle anlatıyım gebeliği engelleyen birsey değil bu doktorum öyle dedi sadece olurda bebek o kısma tutunursa risk oluyormuş ama unutma doktorlar sadece takip yeterli diyor zamanla kapanır merak etme adeti 20 gün sürenler oluyormuş lekelenme şeklinde senin 10 Muş çok fazla olmayabilir ama doktor birsey demediyse stres yapma akışına bırak stres gebeliğin en büyük düşmanı