Sbu75 Gebelikte mantar enfeksiyonu yaşayanlar var mı travazol krem verdi doktor kullandım geçmedi çok rahatsız ediyor beni
Beyzanur12 Sbu75 bende de var fitil kullandım geçmedi bir de üstüne enfeksiyon 🥲 nasıl geçecek ben de bilmiyorum
Busradoga Sbu75 belirtileriniz nelerdi bende sulu akıntı yaşıyorum bugün fitil yazdı doktorum kullanıcam gece
Sevgii_ Sbu75 geçmiş olsun öncelikle. Test falan yapıldı mı yoksa sadece belirti üzerine mi mantar denildi? Kaşıntı ve fazlaca olan beyaz akıntım vardı söyledim test falan yapmadı 3 günlük fitil ve krem verdi bana da ama kaşıntı geçmiyor
Sbu75 Kanda enfeksiyon çıktı fakat onun öncesinde kaşıntı ve akıntı şikayetiyle krem, fitil verdi doktor ama geçirmedi kaşıntı özellikle çok rahatsız ediyor
nurunuzgeldi Sbu75 sirkeli su işe taharet yapın hatta direkt sürün yakıyor biraz sonra durunca yıkayın kaşıntıyı baya alıyor
Strongirl_ Bende de kaşıntı oluşmaya başladı doktor bir krem verdi devam ederse fitil vereceğini söyledi ama krem bayağı işe yaradı. Kremin adı “ZALAIN” mantar kremi zaten. Dün 2. Tüpü yazdırdım. Rahatlatıyor beni bayağı.
Talentedmom Sbu75 doktorunuza sorun bence probiyotik de için bana doktorum öyle demişti antibiyotik kullandığımda mantar oluyorum doktorum yararlı bakteriler de ölüyor mutlaka probiyotik iç dedi
zehten Banada fitil işe yaramadı ya kaşinti yok ta akıntım baZen peynir kesiği gibi bazen hiç gelmiyor da bide kan testi idrar testi verdim enfeksiyon yok Allaha şükür de mantar nasıl kurtulurum YA😪
zehten Hafifledi sanki akıntım çok nadiren geliyor artık bazen hiç ama bazen pütür pütür en azından ilkine göre rahatım iç çamaşırlarımı elimde yıkıyorum ütülüyorum öyle giyiyorum en Azından hafifledi kaşinti çok nadiren Allah şükür
Sekerr_46 zehten peki genital bölge de tahriş kızarıklık durumu varmış krem falan kullanıyorum musunuz
zehten Sekerr_46 yok Allaha şükür benim sadecee akıntı sorunum var oda bazen çok rahatsiz edici bazen hafif ağrıyor ama kefir azaltıyor