nilsumm Aylardır isim arıyoruz sonunda bulduk Erkek bebişimin ismi LOYAN olacak😍👶🏼 Anlamına baktım çok güzeldi birde yabancı bir isim 🥹
Kikiriki nilsumm ilk defa duydum ben ama isim beğenme konusu çok göreceli burda sorduğunuzda her yanıta hazırlıklı olun 🫠🤣sağlıkla gelsin
Annelikyolundabiri nilsumm önemli olan senin beğenmen tabii ki. Ama bende iç çamaşırı markası loyayı çağrıştırdı. Ya da noyan ismini getirdi aklıma.
Seymatrkay nilsumm İlginç. Kültürel isim konulacaksa pek yorum yapamıyorum. Ama şahsi fikrim sevmedim.
Kanye İsim güzel seçilmiş olmalı zira benim ismim zor söylendigi için yıllardır çektim .iyi düşün taşın cnm.
nilsumm Kanye Evet birazcık daha düşüneceğim bakalım bu isimden daha güzelini bulmazsam bunu koyacağım🥰 Sizin isminiz neydi neden zor söyleniyordu acaba?
nilsumm Seymatrkay Bende isim bulamadığım için bunu buldum sonradan beğendim ama biraz daha düşünüp bakıcam bulamazsam güzel isim bunu koyacağım 🥰
Kanye nilsumm Kanye😂🤰🏽düşün o derece öğretmenler bile zor söylüyordu. Tabi senin beğenmen önemli sonuçta senin kararın cnm.kim ne derse desin senin içine ne siniyorsa…🤷🏽♀️🎀🙃
nilsumm Annelikyolundabiri Aynen önemli olan benim beğenmem ama bakıcam bir kaç ismi bulup göz atacağım bakalım güzel bulmazsam bunu koyacağım 😊
nilsumm Kanye Cidden canım bende kullanıcı adını sandım ama ismin güzelmiş beğendim hiç duymamıştım böyle bir isim😍❤