Eylemmm1655 Kizlar doğum yapali 2 hafta oldu ama benim çok sancim var kasıklarimda dayanamıyorum bazen bu durumu yaşayan varmi acaba ic dikişlerdemi sıkıntı var çünkü bakıyorum kanama yada bisey yok dışarıdan
nevhibaa Eylemmm1655 2. Doğumunda bende tam 14 gun özellikle gece emzirmeye ağlayarak kalkiyordum hatta kendi yatağımda degil koltukta yatıyordum dayanamayarak kontrole gittim doktor ic dikişler var normal dedi ve ben o gün hırs yaptım acımasına rağmen kalktim gezdim yürüdüm ve daha hızlı iyilesti. Hareket düzeyinin nedir bol bol yürüyüş yapmaya bakin
Daisyy000 Eylemmm1655 Sezaryenden tam 2 hafta sonra uyutmayacak yerimde duramayacak bir ağrı yaşadım. İçim acıyordu resmen. Ben direk içimde bisey unutulduğunu düşündüm. Sonra tabi dayanamayıp acile gittim meğer gazmış
Eylemmm1655 nevhibaa benin de ikinci sezeryanim ilkinde bunu yaşamadım o yüzden korktum ic dikislerim mi açıldı diye çünkü bi çocuğumla daha var ve sürekli peşinde koşuşturmaktan gun içinde uzanmaya vaktim olmuyo dinleyemiyorum
nevhibaa Eylemmm1655 bende ilkte yaşamamıştım hatta hemen kalkmıştım. InsAllah iyileşme aşamasında. Benim de 2 haftadan sonra yavaş yavas geçmişti. Rabbım şifalar versin bana da dua et insAllah ben 3. Hamileyim Rabbım insAllah zorumuzu kolaylastirsin
Eylemmm1655 nevhibaa Allah yardımcın olsun inşallah 3. Bebeğini de sağ saglim alırsın kucağına canim 🤲
Eylemmm1655 Daisyy000 Bende çok zor çıkarıyorum aynı sizin dediğiniz gibi dayanilcak gibi değil.acisi sagabsola dönemiyorum acisindan
Daisyy000 Eylemmm1655 İlaç vermediler kendi kendine geçmesini bekledim. Yasadığıniz ile bağlı. Kadın doğum acil varsa yada hastanenin nöbetçi kadin doğum doktoru vs varsa bakıyor