Muazzez5050 Gebeliğin ilk haftası ilk aylarında D vitamini kullananlar var mı neden 12. Haftadan önce önerilmiyor bilgisi olan var mı
Gzde_defne Muazzez5050 önerilmiyor değil de ilk aylar folik asit daha önemli ve çoğu folik asitin içinde de d vit var.
YyyyYasemin Muazzez5050 evet doktorum 4. Aya girnce başlıcam d vitamine dedi 15 gün sonra gidicem o zamana 4. Aya girmiş olcaz
Ayseguls_baby Muazzez5050 ilk 12 hafta sadece folik asit kullandım, doktorum demir, d ve multivitamine 12 den sonra başlayacağız şimdi başlarsak miden bulanır demişti.
Muazzez5050 Gzde_defne Regenesis max kullanıyor da ablam sanırım onun içinde yok Kafamız karıştı bizimde
Gzde_defne Muazzez5050 benim değerim 26 çıktı 9.haftadayım doktor 12.haftada d vit.başlatcam dedi bu işin kuralı böyle galiba😁çok takmayın yani benim kullndığım folikasit mom vital pre onda biraz da olsa var ama çok bir etki yapacağını düşünmüyorum
Lena_919191 Muazzez5050 bende Regenesis max kullanıyorum içinde d vitamini ve magzenyum yok onları ekstra aldım ocean d vitamini aldım magnezyum içinde solgar citrate. Gebelik öncesi depolar dolsun diye
Muazzez5050 Lena_919191 kaçıncı haftadan beri Regenesis kullanıyorsunuz ve Magnezyum ve D vitamine ne zaman başladınız
Nisannurr Benim hamile olduğumu öğrendiğimiz an doktorum d vitamini damla yazmıştı ama vitamin değerim düşğjtü
Lena_919191 Muazzez5050 ben yeni düşük yaptım gebelikten üç ay önce başladım düşük bitti doktor devam etmemi söyledim regenesese şimdi de ekstra başladık D ve magzenyuma henüz korunuyorum bir ay sonra korunmayı bırakıcam
Lena_919191 Muazzez5050 isterseniz ablanız bi kan vitamin değerlerine baktırsın d vitamini eksikliğinde damla sayısı artıyor çünkü ben şuan bir fıs 1000 lik kullanıyorum magnezyumu da eğer vücut kemik eklem ağrıları yada uyku problemim var derse verir .
Gzde_defne Muazzez5050 aynen öyle sorgulatmıyor şimdiki doktorlar özele gittiğim halde soru sormaya çekiniyor insan.devlettekiler zaten suratıma bakmıyor 😀
GamzeAGacs Kızlar bizde 13. haftamıza giricez.Bir kaç gün önce doktorum omega 3 başlattı. Ama içince mide bulantım ve kusmam geri geldi.Doktoruma söyledim bıraktırdı. İlaç değişikliğide yapmadı randevuya geldiğinde karar veririz dedi.