Ben de polikistik Over var nisan ayında ocean polysitol inisitol kullanıyordum 3 kutumu bitirdim. Bu ayda rahim filmi çekildim inofolic combi hp ye geçtim, genelde günde iki defa alınıyormuş bu ama ben günde bir tane alıyorum çünkü folik asit değerim biraz yüksek 28 cıkmış. Yani bitane içiyorum myo inisitol 550 mg , folik asit 200 mg , d kro inisitol 13.8 mg,Alfa-laktalbumin
13.8 mg almış oluyorum sizce verim alır mıyım?