nrs161_ 13. Haftada oldum. 27+2 haftalığım bu haftaya kadar evde kısıtlı değildim , arabayla da dinlenmek ve oturmak şartıyla bi yere gidebilirsin demişti doktorum ben yine de fazla çıkmadım . Artık sadece yatıyorum , biraz serviks kısalma başladı öyle işte bekliyoruz 36-37 olmayı senin nasıl geçiyor 💖🥰