SerpilEsra canım doktorunun dediklerini yap ayakta kalma demis serviks boyun kaçtı? Rahim agzi kisaligi olabilir gibi geldi bana yatış verdiği icin.bemde aynı sorundan dolayı yatıyorum.oncelikle ailenden birilerini çağır yanına ev işleri vs yardımcı olacak bu önemli. Eşin raporla durumu belgelndirse ej azindan gece nobetlerini yazmayabiliyoeler bunu görüşsün.olmadi bazı durumlar icin birkaç numara bıraksın sana arkadaşınız varsa gece dahi olsa arayabilicegin birkaç kişi mutlaka buulndur canımm yada komşu...seni anlıyorum gurbetlik zor ama herşeye hazırlıklı olmalıyız...