Melekmray ilk kızımda çok leke olmamıştı beyaz olmasına rağmen (muhtemelen temizlemişlerdi). Ama 2. Kızımda hastane kendi takımlarını giydirdiler, benim vereceklerimi almadılar. Onların kendi giydirdikleri hep leke olmuştu. Odaya geldikten sonra biz kendimiz değiştirmiştik tekrar