Ya bu yıl şu ikili ve üçlü taramaları yaptırıp olumlu sonuç alan kimse olmadı çevremde ayar oluyorum cidden. Bende de farklı sebeplerden ikili sonucuna neler neler dediler ne gözyaşı döktüm ahh. Zaten cervemde de kendimde tecrübelerime dayanarak, hicbisey olmasa orada yaş riski yazıyo. Cidden o kadar düşük bir ihtimal ki aslında sakın sıkmayın canınızi. Emin olun doğruluk oranı düşük testler. Şimdiki aklım olsa hiç yaptırmazdim. Şu yaşadığımız stres bebeklere daha çok zarar yazıktır yani. Hiç takılmaya değmez