Eyllullu beta yukselecek mi diye bekledim kanamam gecti gidecem bugun kendi dpktoruma
Melekumayy bize de haber ver, geçmiş olsun insallah bir sorun yoktur sağlıklıca tutunmustur
Eyllullu insallah canim 4 de randevum haber veririm