1ErkekkkAnnesi Yayalin 25+2 haftalığım bende genelde iş yaptığımda çok yürürsem yorulursam ben ağrım oluyor benim 2. Gebeliğim ilki sezeryandı onunda etkisi var biraz ama bel ağrısı olabiliyor gebelikte karın büyüdüğü için